Subject: Loa taotlus/kooskõlastus
From: "Raina Jeeberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 22:20:20 +0300

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus soovib paigaldada Risti – Virtsu maantee äärde
Penijõe tee 9, Lihula (katastrinr 41101:001:0884) Lihula muuseumi
tutvustavad reklaamlipud (2 tk).

Reklaamlippude kõrgus 4750 x 1300mm, visuaali kujutav pilt lisatud e-kirja
manusesse (ei väljenda soovitud asukohta). Reklaamlippude metallmasti
joonis on samuti lisatud e-kirja manusesse.

Lääneranna Vallavalitsus pöördus Maa-ameti, kui riigivara volitatud
asutuse, ja Beefland OÜ, kui kinnisasja rentniku poole saamaks
luba/kooskõlastust riigi maale lippude paigaldamiseks. Nii Maa-amet kui ka
Beefland OÜ nõustusid Penijõe tee 9 kinnisasja kasutamisega.

Lääneranna Vallavalitsus pöördub Transpordiameti poole saamaks
luba/kooskõlastust antud asukohta lippude paigaldamiseks.

Kirjale on lisatud ka kaardimaterjal, kuhu on märgitud lippude soovitav
orienteeruv asukoht (kollane märge kaardil). Oleme valmis asukohta
vastavalt Teie poolsele seisukohale vajadusel ümber vaatama.

Lugupidamisega

Raina Jeeberg

Projektijuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 55609918

www.laanerannavald.ee <http://www.laanerannavald.ee/>